Otazky

Rozepnul se kontakt vyhřívání zadního okna. (? — Komunita Kulibin Club na DRIVE2

Vypadl kontakt vyhřívání zadního okna, svorka připájená ke sklu, co mám dělat, je opravdu možné to připájet, nebo musím koupit nové sklo (moc se mi nechce). Podělte se o své zkušenosti.

17 2013 октября
Sdílet:

Komentáře 32

Přihlaste se nebo zaregistrujte, abyste mohli psát komentáře, klást otázky a účastnit se diskuse.

Lepší je samozřejmě pájet a nanášet epoxid.

A já to nepoužívám)))

moment gel)) hned na přestávce málo a vše funguje nejjednodušší možností, i když JZD

viz popis Veteran’s Scooter

Měl jsem podobný příběh – připájel a je to. Stačí si vzít silnější páječku :)

a lepené a pájené a dokonce smíchané poxipol s měděnými hoblinami, vše funguje

Je děsivé používat Poxipol s měděnými hoblinami, protože proudy v topných tělesech jsou vysoké. Může být velmi horké.

Řekl jsem to samé)) majitel je pán. sklo se nijak zvlášť nezahřívalo, ale to bych si neudělal)

Připájel jsem to i na své Prioře
Není tam nic složitého.
Takže to můžete jen připájet

Když zabarvili moje Zhiguli, odpájeli to a pak to znovu připájeli. Žádný problém.

Měl jsem stejný problém. Vodivé lepidlo problém vyřešilo. Bál jsem se, že sklo praskne žárem páječky

Není potřeba zahřívat tak dlouho, aby se sklo zahřálo. Za pár sekund se nic nestane.

No, když to bylo připájené, tak to připájejte)))

Je tam vodivé lepidlo.

Neexistující uživatel
Bez auta

Na džípu se mi rozbil kontakt odmrazovače zadního skla, tak jsem ho opravil pomocí lepidla Permatex 21351, speciálního na lepení koncovek. V sadě je speciální ubrousek a lepidlo. Vyčistěte a odmastěte povrchy, opatrně odstraňte oxidový film z kontaktů brusným papírem. Oba povrchy otřete ubrouskem (aktivátorem) a nechte 5 minut zaschnout. Poté naneste jednu kapku lepidla ze sáčku a přitiskněte povrchy k sobě. Použití po 24 hodinách je velmi jednoduché, cena v Litvě je 20 litas, myslím, že v Rusku je to asi 160-180 rublů.

Na džípu se mi rozbil kontakt odmrazovače zadního skla, tak jsem ho opravil pomocí lepidla Permatex 21351, speciálního na lepení koncovek. V sadě je speciální ubrousek a lepidlo. Vyčistěte a odmastěte povrchy, opatrně odstraňte oxidový film z kontaktů brusným papírem. Oba povrchy otřete ubrouskem (aktivátorem) a nechte 5 minut zaschnout. Poté naneste jednu kapku lepidla ze sáčku a přitiskněte povrchy k sobě. Použití po 24 hodinách je velmi jednoduché, cena v Litvě je 20 litas, myslím, že v Rusku je to asi 160-180 rublů.

Také jsem jednou použil Permatex na nalepení koncovky na odmrazovač zadního skla.

Neexistující uživatel
Bez auta

Prostě pájet a neboj, teplota tam není taková, aby se to odpájelo
v krajním případě udělejte svůj kontakt na konci pružinovou destičkou, očistěte cestu a přilepte ji stejným lepidlem, které lepí zrcátko na čelní sklo, a vaše pružinová noha bude pevně spočívat na kontaktu na skle a bude vám věrně sloužit po mnoho dalších let

Přečtěte si více
Jak bojovat s roztoči na paprikách ve skleníku / MK PERI

Aktuální čas: Po 10. 2025. 19 25:11:XNUMX

Časové pásmo: UTC + 3 hodiny

Připájejte koncovku vyhřívání zadního okna

Page 1 z 2 [Příspěvků: 25] Na stránku 1 , 2 Další

Nadpis zprávy: Připájejte koncovku vyhřívání zadního okna
Přidáno: So 20. září 2014 08:57:29

Situace je banální. Při nanášení tónování jsme u sedmičky utrhli kladný kontakt z vyhřívání zadního skla. Nechci používat lepidlo, chci to udělat pořádně, připájet. Všechno by bylo v pořádku, kdyby na oknech nebylo tónování, ale nechci to pálit! Je tedy možné tento odstín nějak trochu sloupnout a nalepit později? Je jí teprve asi rok, nechci ji spálit. Doporučuji také změnit utržený kontakt na mínus a potom stisknout drát, ale to vše je nespolehlivé. A čím pájet? Pájecí kyselina nebo kalafuna? Nebo se vyplatí koupit tavnou spalovačku? Chci slyšet váš názor a pokusy o nápravu, protože mnoho lidí to nechalo vypadnout.

Nadpis zprávy: Re: Pájení koncovky vyhřívání zadního skla
Přidáno: So 20. září 2014 09:43:50

Opatrně ořízněte odstín kolem oblasti pájení. Při pájení je užitečné zvenčí rovnoměrně nahřát potřebnou část skla horkovzdušnou pistolí (potřebujete příčetného pomocníka). pájka s pájkou z lehkých slitin (růžová slitina, Woodova slitina nebo jednoduše indium). načež lze pájecí místo překrýt zaponovým lakem vhodné barvy, aby odpovídala barvě odstínu.

_________________
Pravidlo pro ruského občana: Postavte se ve všem na ruskou stranu, bez ohledu na to, kdo Rusko v tuto chvíli vede a která země nebo země jsou proti. Nechte se vést moudrostí: “Rusko je všechno, zbytek není nic!”

Nadpis zprávy: Re: Pájení koncovky vyhřívání zadního skla
Přidáno: So 20. září 2014 14:25:03
A když to odtrhnu, můžu to přilepit zpátky?

Montáž PCB od 30 $ + doprava ZDARMA po celém světě + šablona

Nadpis zprávy: Re: Pájení koncovky vyhřívání zadního skla
Přidáno: So 20. září 2014 16:52:43

Nepravděpodobné.
Pomocí slitiny VUDA jsem obnovil topnou dráhu, která shořela v důsledku delaminace. Dopadlo to mnohem lépe než s lepidlem Kontaktol. Jako tavidlo by měl být použit vodný roztok kyseliny citrónové.

_________________
Spása tonoucích je dílem samotných tonoucích.

Nadpis zprávy: Re: Pájení koncovky vyhřívání zadního skla
Přidáno: Ne 21. září 2014 06:41:24
Dobře, oříznu to, aby se vešlo na terminál. Potřebujete pocínovat sklo? Slitina se neroztaví?

Značka MOSO Power je oblíbená po celém světě. Četné dotazy naznačují, že o produkty společnosti je zájem a poptávka po nich neustále roste. Technická podpora MOSO shromáždila nejčastější dotazy na různá témata, aby mohla lépe představit produkt zákazníkovi a ušetřit čas vývojovému inženýrovi.

Nadpis zprávy: Re: Pájení koncovky vyhřívání zadního skla
Přidáno: Ne 21. září 2014 08:31:16

Utrženou koncovku jsem zapájel Roseinou slitinou a přerušenou topnou dráhu jsem utěsnil stykačem.
Všechno funguje.

Přečtěte si více
Otvor v dlaždici pro hmoždinku

Nadpis zprávy: Re: Pájení koncovky vyhřívání zadního skla
Přidáno: Ne 21. září 2014 09:29:41
Liší se Rose a Voodoo nějakým způsobem? Nikdy nepoužil. co je lepší?
Nadpis zprávy: Re: Pájení koncovky vyhřívání zadního skla
Přidáno: Ne 21. září 2014 09:51:53
Bod tání. Hledejte na webu, bylo o nich napsáno hodně.

_________________
=========
Pravidla fóra ZDE _____ Pravidla sekce trhu ZDE _____ Pokud prodáváte, čtěte ZDE

Objevuji se zřídka. Pokud otázka není osobní povahy, použijte tlačítko „!“. .

Nadpis zprávy: Re: Pájení koncovky vyhřívání zadního skla
Přidáno: Po 22. září 2014 10:37:56

Otevřel jsem oči

“Sedm”, jak tomu rozumím, je BMW řady 7?
S tímto problémem se setkávám pravidelně po práci našich udatných karosářských specialistů.
K odstranění fólie doporučuji použít “break cleaner” – čistič brzdových kotoučů
je hojně přítomen na jakékoli čerpací stanici. Rozpouští lepidlo, ale zároveň šetří fólii, která po přetržení zaschne,
můžete to přilepit zpět. K pájení používám většinou nejtriviálnější POS-61, vše je připájené a perfektně drží,
Sklo stačí zahřát fénem, ​​aby nedošlo k deformacím a prasklinám. A nešetřete žvýkačku! Běžný alkohol
roztok kalafuny (30%) funguje skvěle!

Ohledně použití slitin Wood’s nebo Rose’s: Zkoušel jsem to. vyskytl se problém. Když se sklo zahřálo, všechno spadlo.
Teplota ohřevu může dosáhnout bodu tání. V ústavní jídelně jsme se bavili: vyhazovali jsme lžičky
Slitina dřeva.

_________________
Nejnebezpečnějším sportem jsou šachy: můžete usnout a spadnout s okem na královnu.

Nadpis zprávy: Re: Pájení koncovky vyhřívání zadního skla
Přidáno: Po 22. září 2014 10:49:22

Jo, BMW ruské výroby, ale že by to Růža nezvládla? Změnil jsem názor na odtržení filmu, je lepší ho vystřihnout.

Nadpis zprávy: Re: Pájení koncovky vyhřívání zadního skla
Přidáno: Po 22. září 2014 11:15:51

Otevřel jsem oči

Jo, BMW ruské výroby, ale že by to Růža nezvládla? Změnil jsem názor na odtržení filmu, je lepší ho vystřihnout.

Kdo sakra ví. Možná nespadne.
Nicméně IMHO je lepší použít pozici 61. zkontrolováno!

_________________
Nejnebezpečnějším sportem jsou šachy: můžete usnout a spadnout s okem na královnu.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button